5 milijonov ljudi plačalo 100$ za ogled ‘borbe stoletja’

na dan

[adrotate banner=11]

Borba stoletja med Floydom Mayweatherjem in Mannyem Pacquiaom je že po vsem medijskem pompu sodeč delovala, da bo podirala rekorde v zgodovini tega športa. Tako so bile vstopnice za MGM Grand Garden Areno razprodane v pičlih 30 sekundah, tako so se na dan dogodka vrtele vrtoglave PPV številke.

USP BOXING: MAYWEATHER VS PACQUIAO S BOX USA NV

Borba Floyda Mayweathera in Mannyja Pacquioa, ki so jo označili za ‘borbo stoletja’ in je razočarala marsikaterega oboževalca, ki je za ogled borbe bedel oziroma navil budilko v zgodnjih jutranjih urah. Medtem, ko ne bomo obračuna dveh najboljših boksarjev zadnjega desetletja označili za “prevaro stoletja”, pa se bomo pridružili mnogim, ki so mnenja, da si dvoboj ne zasluži naslova borbe stoletja.

Na drugi strani pa je treba priznati, da je to bila borba, ki so jo mnogi pričakovali že vrsto let in okoli tega je bilo dvignjeno toliko prahu, da je z njim raslo tudi zanimanje, obenem pa tudi pričakovanje. Precejšnje število ljudi si je želelo ogledati ta obračun v živo, še več pa je bilo takšnih, ki so si iz takšnih ali drugačnih razlogov borbo želeli ogledati na malih in velikih zaslonih. Na voljo je bil seveda PPV (Pay-Per-View) oziroma plačaj in glej, cena pa se je gibala med 90 in 100 ameriškimi zelenci, odvisno od tega, v kakšni ločljivosti ste ‘borbo stoletja’ želeli spremljati. Čeprav je bila cena vrtoglava, je s 5 milijoni za več kot dvakrat presegla dosedanji rekord 2.4 milijona prodanih PPV vstopnic za borbo Mayweather-De La Hoya.

Če le pomislimo, da je Mayweather le s to borbo zaslužil skoraj dvakrat več kot njemu rekordnega leta 2013 in da je Manny Pacquiao 60 milijonov od svojega zaslužka namenil v dobrodelne namene, je bila borba tudi za boksarja zelo dobičkonosna. Takoj se je začelo špekulirati o rematchu in na prvi pogled bi se marsikdo povratnega dvoboja še veselil, toda na drugi strani, kdo bi si želel še enkrat gledati 12. rund tehničnega in “previdnega” boksa?

[adrotate banner=12]

Komentiraj